Plantengroei op Mars:
Bert(AWRvB)
2016-11-05 04:18:48 UTC
Plantengroei op Mars:
(Rechts onder)!

Toen de Marsrover Curiosity net op Mars was, een maand of zo, waren er
ook foto's met die vreemd gevormde voorwerpen die aan cactussen deden
denken maar dat was onder rotsen en dat kon ik niet meer vinden.

Op foto's die enkele dagen voor dag 1049 waren gemaakt was een voorwerp
te zien die aan een gemummificeerde slang deed denken.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Jos Bergervoet
2016-11-05 10:45:25 UTC
Post by Bert(AWRvB)
http://mars.jpl.nasa.gov/msl-raw-images/msss/01049/mcam/1049ML0046170060306037E01_DXXX.jpg
(Rechts onder)!
Je vergeet nog die tomatenplantjes voor de steen in het midden!
Post by Bert(AWRvB)
Toen de Marsrover Curiosity net op Mars was, een maand of zo, waren
er ook foto's met die vreemd gevormde voorwerpen die aan cactussen deden
denken maar dat was onder rotsen en dat kon ik niet meer vinden.
Dat klopt, de armadillo's komen die 's nachts opeten.
Post by Bert(AWRvB)
Op foto's die enkele dagen voor dag 1049 waren gemaakt was een
voorwerp te zien die aan een gemummificeerde slang deed denken.
Eh.. nee Bert, dat was gewoon de besproeingsinstallatie die
de Martianen daar in droge zomers vaak gebruiken! (En je
ziet op de foto hoe goed het zaakje ervan groeit.)
Jos
Bert(AWRvB)
2016-11-24 05:32:26 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Sporen van kogels oid op Mars!

Op foto's gemaakt door de Marsrover Curiosity zijn voorwerpen te zien
die lijken op kogels welke in de bodem zijn ingeslagen en min of meer op
de bodem zijn blijven liggen en dat moet nog niet zo lang geleden zijn
gebeurd. Wat verder opvalt is dat er niet is te zien dat de Marsrover
daar is geweest of iets heeft achter gelaten.

Het kan ook een minisonde zijn geweest van bijvoorbeeld de bewoners van
de Pleijaden, vrienden van Billie Meier, die de Marsrover hebben onderzocht.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
👺👼🏻
2016-11-24 07:19:46 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Ik geef toe, helemaal uitsluiten kun je het zeker niet! Maar dat het
chocoladehagelslag is van Monus, de onzichtbare man die aan de achterkant
van de maan woont en met een soort Dikke Bertha elk jaar op 31 dec.
vreugdehagel door het heelal schiet is ook nog zeker een mogelijkheid waar
serieus moet worden naar gekeken!
🔔ƑκℕΞℓ ⛽®ΣℕξИ
Jos Bergervoet
2016-11-24 22:34:03 UTC
Post by 👺👼🏻
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Ik geef toe,
Precies!

Bert(AWRvB) heeft het altijd al gezegd en hij blijkt nu toch
duidelijk gelijk te hebben!

(Ik heb Bert trouwens altijd al wel geloofd, hij heeft mij
namelijk die bewoners van de Pleijaden zelf aangewezen, bij
Billie Meier thuis.)
Jos
nonkel
2016-11-24 07:38:04 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Sporen van kogels oid op Mars!
Hoe gaat het overigens in de zorginstelling Huize Weltevree?
Is het eten er te vreten?
Willem Bartjens
2016-11-25 09:34:15 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Bert, je weet toch dat - net als de maanlandingen - die Marsmissies in
scene zijn gezet. NASA maakt al die beelden zelf en af en toe gooien ze
er - puur voor de lol - dingen als kanonskogels in.
Willem Bartjens
Bert(AWRvB)
2016-11-26 04:36:08 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Curiosity heeft op dag 1245 grond omgewoeld met de wielen en er lijken
wortels in de grond te zitten. Het is rechtsonder. Het is de 6e grote
foto van onder af aan geteld.

1245MH0002610010403762E01_DXXX.jpg

Op foto's gemaakt door Curiosity zijn vaak komkommerachtige voorwerpen
te zien die doen denken aan vetplanten met de naam 'De griffels van de
heks (Carpobrotus)'
http://www.frejus-camping-colombier.nl/cote-d-azur/natuur/vetplanten/
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Bert(AWRvB)
2016-11-27 23:14:55 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Van de ongeveer 150.000 grote foto's die door Curiosity zijn gemaakt
heb ik er ongeveer 100.000 bekeken. Verder heb ik het een en ander
gelezen over wat er op Mars gebeurt. Water op Mars gedraagt zich,
volgens mij, net zoals lava op Aarde en dit is slechts om aan te geven
hoe water zich daar gedraagt. Water heeft tijd nodig om van vloeistof
vaste stof te worden.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Barokino
Het valt dus net als hier gewoon omlaag?
Jos Bergervoet
2016-11-28 23:16:21 UTC
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Op aarde niet hoor! In Australie helemaal niet zelfs, daar valt
het omhoog. Op Mars is dat weer heel anders (hindert niks hoor,
dat leer jij later nog wel begrijpen).
Jos
Jos Bergervoet
2016-11-28 23:16:47 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Ja, maar die andere 50.000 die voor het publiek niet
zichtbaar zijn die toonden juist de ontmoeting met de
marsbewoners. De NASA houdt dat geheim!
Post by Bert(AWRvB)
Verder heb ik het een en
ander gelezen over wat er op Mars gebeurt.
Je moet dan wel de originele kronieken in de Martiaanse
taal lezen:
http://barsoom.wikia.com/wiki/Martian_Language
Jos
Feico
2016-11-29 10:28:04 UTC
Water heeft tijd nodig om van vloeistof vaste stof te worden.
Valt wel mee. Hier gebeurde het binnen een nacht.
Feico
Izak van Langevelde
2016-11-29 11:40:14 UTC
Post by Feico
Water heeft tijd nodig om van vloeistof vaste stof te worden.
Valt wel mee. Hier gebeurde het binnen een nacht.
Bert gaat niet over één nacht ijs...
Bert(AWRvB)
2016-11-30 00:46:20 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Voorwerp op foto lijkt op een klauw zoals vogels op Aarde hebben (en
meer ...)!

Dag 1065.

Van de grote foto's ongeveer foto 40 van onder af aan.

1065MH0003900010400684E01_DXXX.jpg
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)