Zionist Geert Wilders (PVV) is onbetrouwbaar! * Israël: Miko Peled, zoon van een generaal, 'IDF is terroristische organisatie'.
Bert(AWRvB)
2017-02-11 20:43:49 UTC
Zionist Geert Wilders (PVV) is onbetrouwbaar! * Israël: Miko Peled, zoon
van een generaal, 'IDF is terroristische organisatie'.

IDF is het leger van Israël.

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Izak van Langevelde
2017-02-11 21:04:59 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Zionist Geert Wilders (PVV) is onbetrouwbaar! * Israël: Miko Peled, zoon
van een generaal, 'IDF is terroristische organisatie'.
Is het misschien een idee om zelf een blog te beginnen?
Dan hoef ik niet steeds al die newsgroups af te lopen, en kan ik je
schrijfsels allemaal overzichtelijk op één plek lezen...
Jos Bergervoet
2017-02-12 07:58:19 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Misschien kan Bert ook de betreffende Wikipedia pagina's bijwerken?!
Ik wist helemaal niet dat Geert een zoon van een Israelische generaal
was en dat zijn ware naam eigenlijk Miko Peled is!
Jos
Ghingis Khan
2017-02-12 11:18:46 UTC
Post by Jos Bergervoet
Post by Izak van Langevelde
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Ik wist niet dat de Israel Defense Forces terroristen waren
Dat Hamas, de PLO en gans die palestijnse meute er zijn, dat staat al
vast door harde bloedige bewijzen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2017-02-12 12:51:55 UTC
Ik wist niet dat de Israel Defense Forces terroristen waren Dat Hamas,
de PLO en gans die palestijnse meute er zijn, dat staat al vast door
harde bloedige bewijzen.
Dzjies, er is een tijd geweest, en die is nog niet zo heel lang voorbij,
dat Iraanse kerngeleerden en -technici in Iran op straat werden vermoord
door motorrijders.. Wie waren de motorrijders, denkt ge? Bewijzen zijn er
niet maar algemeen wordt aangenomen dat het Mossad-agenten waren.
Ik wil u er ook op wijzen dat joods terrorisme al bestond in Israël, nog
vóór de staat Israël officieel een feit was.
In de islamitische wereld wordt algemeen gezegd dat terrorisme een joodse
uitvinding is.
Ik blijf er bij dat de wederoprichting van de Israëlische staat de
grootste dwaasheid was die de westerse mogendheden maar hebben kunnen
toelaten. Let er op dat de huidige Israëlische staat nog steeds aan alle
internationale verdragen haar voeten veegt. D.w.z.: zij zijn niet enkel
een nucleaire bedreiging voor hun islamitische buren, maar ook voor
onszelf! Overigens: van mijnentwege alle respect voor onze joodse
vrienden, maar ze mochten toch zelf wel eens over één en ander beginnen
nadenken! Israël gaat dat niet blijven volhouden, gelijk of het nu bezig
is, en verstandige Israëlieten die dat al hebben ingezien, zijn al jaren
bezig om het land wederom te verlaten. Het is zeker géén overwinning voor
de Israëlische staat als het nù joden moet overnemen van westerse landen
die *hier* bedreigd worden door Arabisch terrorisme.
Norbert de strandkruier & fruitkweker
Bert(AWRvB)
2017-02-12 22:00:16 UTC
Post by Ghingis Khan