Schoolmeisje van toen spreekt nu over ontmoeting met buitenaardsen in 1994 op Ariel school in Ruwa, Zimbabwe.
Bert(AWRvB)
2016-07-06 02:44:45 UTC
Schoolmeisje van toen spreekt nu over ontmoeting met buitenaardsen in
1994 op Ariel school in Ruwa, Zimbabwe.

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=10850:schoolmeisje-vertelt-over-ontmoeting-met-buitenaardsen&catid=12:et&Itemid=25

Voor de eerste keer vertelt Emily Trim publiekelijk over haar ontmoeting
met buitenaardsen op het schoolplein in Ruwa in het Afrikaanse Zimbabwe.

Zij was één van de kinderen die in 1994 oog in oog stond met de vreemde
wezens die net daarvoor waren geland.

In 1994 gebeurde er iets heel bijzonders bij een school in Rwanda in
Afrika. Een gebeurtenis die het leven van veel mensen voorgoed zou
veranderen.

[KNIP]

Video [06 min 19 sec]

Zimbabwe UFO Child Conactee Speaks Publicly For The 1st Time - YouTube

Bert ( A W RvB )
(Adres op website)
***@awrvb.nl
http://www.awrvb.nl
Twitter: awrvbnl

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
nonkel
2016-07-06 08:03:48 UTC
Schoolmeisje van toen spreekt nu over ontmoeting met buitenaardsen in 1994
op Ariel school in Ruwa, Zimbabwe.
Echt?!
Waarom las ik dit wereldnieuws nooit op de voorpagina van mijn lijfkrant?

Casper H.S. Dik
2016-07-06 08:41:43 UTC
Post by nonkel
[...]
Verkeerde lijfkrant? :-)

Casper
Dr Moreau
2016-07-06 10:51:07 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Video [06 min 19 sec]
Zimbabwe UFO Child Conactee Speaks Publicly For The 1st Time - YouTube
http://youtu.be/jaLvp-BkqAo
Da's wel een leuke meid Bert! Niks voor jou? Wel aardig voor haar zijn
want ze komt nogal fragiel en kwetsbaar over...
Dr Moreau
Olbi
2016-07-06 13:40:50 UTC
[...]
Moet je ook eens geen eindje, sans retour, naar Mongolenland ?