Algemeen Dagblad: Roswell NM USA 1947: Kodak bevestigt "Autopsiefoto alien komt écht uit jaar van ufo-incident!"
Bert(AWRvB)
2014-11-25 23:45:42 UTC
Algemeen Dagblad: Roswell NM USA 1947: Kodak bevestigt "Autopsiefoto
alien komt écht uit jaar van ufo-incident!"

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3797046/2014/11/24/Autopsiefoto-alien-komt-echt-uit-jaar-van-ufo-incident.dhtml

24-11-2014 - 11:43.

Tom Carey, een onderzoeker naar ufo's en buitenaardse wezens, claimt een
authentieke foto te hebben van een alien waarop autopsie wordt
uitgevoerd in het geheime gebied Area 51. Volgens de Daily Mirror is
inmiddels bevestigd dat de film, waarmee de foto gemaakt is, dateert uit
1947. Dit is hetzelfde jaar waarin de beroemde 'Roswellcrash' plaatsvond
in New Mexico.

[KNIP]

Bron:
Daily Mirror
http://www.mirror.co.uk/news/weird-news/real-alien-autopsy-photos-roswell-4677133

*********************************

http://www.awrvb.nl/hindex/index.html
http://www.awrvb.nl/roswell/hindex/index.html
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
M a r i o
2014-11-26 03:12:58 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Ja en?
Er is toch niemand die het jaar betwist?

Sterker nog, die opnamen en foto's zijn zo 'primitief' en lachwekkend
dát ze wel in de jaren veertig van vorige eeuw moeten zijn gefabrikeerd,
dergelijke footage hadden ze uiteraard met de state of the art uit de
Star Trek periode, en de Star wars dynastie en vooral de huidige
(gecomputeriseerd) special effects veel beter gemaakt.

Over een jaar of twintig, beste Bert, lachen ze _ons_ weer uit met die
wazige amateurbeelden van de instortende Twin Towers, mark my words, je
zult het zien, je zult ze zien vliegen.

Mario... Vandaag de dag kom je immers niet meer weg met een aggelijke
mongol voor een lachspiegel en wat strakke aluminiumfolie.
Izak van Langevelde
2014-11-26 10:47:29 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Algemeen Dagblad: Roswell NM USA 1947: Kodak bevestigt "Autopsiefoto
alien komt écht uit jaar van ufo-incident!"
Dat geldt ook voor de trouwfoto van mijn oudtante Geertruid uit Neven-
Zwamminghe, maar dat maakt haar nog niet tot alien...
BugHunter
2014-11-26 14:02:29 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Nou.... kijk nog eens goed....
Bye, BugHunter.
Izak van Langevelde
2014-11-27 17:55:47 UTC
Post by BugHunter
Post by Izak van Langevelde
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Dat grote hoofd komt uit de Knuvelder-tak van de familie, ik vind het
jammer dat je daar weer over begint..
BugHunter
2014-11-27 19:44:41 UTC
Post by BugHunter
Post by Izak van Langevelde
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Oh sorry, ja, ik kon mijn mond weer eens
niet houden.
--
Bye, BugHunter.