Generaal Flynn: “Oekraïne is een knooppunt van mensenhandel. Het is een knooppunt voor met name kinderhandel en andere rottigheid
Bert(AWRvB)
2024-04-29 17:51:14 UTC

https://twitter.com/springfield1952/status/1784977930034024894
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Sjoerd
2024-04-29 20:28:45 UTC
Generaal Flynn: "Oekraïne is een knooppunt van mensenhandel. Het
is een knooppunt voor met name kinderhandel en andere rottigheid"
Ik weet dat er Kamerleden zijn die door Rusland zijn omgekocht om
dergelijke negatieve berichten over Oekraïne te verspreiden.
Ik verdenk jou ervan dat je ook in opdracht van Rusland handelt.
het varken van Breslau
2024-04-29 20:49:20 UTC
Post by Sjoerd
[...]
Bert is een gewone wappie. En als het om omkoping gaat: waarom zijn de
westerse politici niet omgekocht om pro-Amerikaans te zijn? Zie Prins
Bernhard.
--
"It is difficult to get a man to understand something, when his salary
depends upon his not understanding it. (U.S.)"
Bert(AWRvB)
2024-04-30 05:14:16 UTC
Post by het varken van Breslau
Post by Sjoerd
[...]
Medici verwachten dat van de mensen die zijn ingeënt tegen COVID/CORONA
er binnen een paar jaar 80% ervan dood zullen zijn!

Hier kan je alles volgen:

Dr. John Campbell
YouTube https://www.youtube.com/@Campbellteaching
twitter / X
https://twitter.com/Johnincarlisle
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Sam Kafka
2024-04-30 10:07:44 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Medici verwachten dat van de mensen die zijn ingeënt tegen COVID/CORONA
er binnen een paar jaar 80% ervan dood zullen zijn!
Ik heb de cijfers even niet paraat, maar laten we even heel conservatief
aannemen dat de helft van de Nederlanders zich de afgelopen jaren heeft
laten vaccineren, dan zouden binnen een paar jaar 80% van 50% = 40% van
alle Nederlanders moeten zijn overleden! Uitgaande van afgerond 17 miljoen
inwoners betekent dat een verlies van 6,8 miljoen personen in de komende
jaren!

Een afslachting van een orde en rampzaligheid die slechts vergelijkbaar is
met de pest epidemie in de 14e eeuw!
Post by Bert(AWRvB)
Dr. John Campbell
YouTube https://www.youtube.com
twitter / X
Aha! Dr. John Campbell! Nou snap ik het! Had me door dat "medici" aan het
begin helemaal op het verkeerde been laten zetten!
Sam Kafka
Henk
2024-04-30 08:01:27 UTC
Post by Sjoerd
[...]
Was Prins Bernhard (sr.) dan een politicus ?
Stop de omvolking
het varken van Breslau
2024-04-30 12:10:49 UTC
Post by Sjoerd
[...]
Hij vervulde een rol in de politiek.
"Wie het kleine niet eert heeft groot gelijk"
R. Phillips
2024-04-30 15:56:17 UTC
Post by Sjoerd
[...]
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-55080923
Gewoon een agent van Poetin.
het varken van Breslau
2024-04-30 18:38:31 UTC
Post by R. Phillips
Post by Sjoerd
[...]
Houd je bed in de gaten. Straks zit Putin daar ook nog onder.
--
"There was no safety. There was no pride. All there was, was money.
Everything became money, and money became everything. Money treated us
as if we were things, and we died. (Terry Pratchett)"
R. Phillips
2024-04-30 21:39:50 UTC
Post by R. Phillips
Post by Sjoerd
[...]
LOL Mijn tatamikamer is in japanse sfeer ingericht afgezien van de
vloerverwarming. Met een 100% donzen dekbed is de ruimte af.
KPGH
2024-04-30 22:03:49 UTC
Post by R. Phillips
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-55080923
Lang voor 2021 en voordat een openlijk militair conflict ontstond, waren
naar ik me herinner ook al reputabele bronnen met berichten over de
slechte behandeling van al of niet vermeende wezen en/of
'Lebensborn-achtige toestanden' rond (al of niet vermeende) wezen met
een Russische achtergrond.

Dat Rusland nu vergelijkbare projecten heeft kan goed zijn, maar de
vraag blijft of de betrokken kinderen daardoor noodzakelijk altijd
slechter af zijn ten aanzien van de omstandigheden waarin ze daarvoor
verkeerden.
het varken van Breslau
2024-05-01 07:35:38 UTC
Post by KPGH
Post by R. Phillips
[...]
Vaste prik van de propaganda. Ik denk dat je in de berichtgeving van
/iedere/ oorlog wel zulke verhalen kunt terugvinden.
KPGH
2024-05-01 12:14:09 UTC
Post by KPGH
Post by R. Phillips
[...]
Meer bepaald is een implicatie van 'de natiestaat' (sedert haar
uitvinding rond de industriële revolutie) dat wordt getracht
onwelgevallige en/of recalcitrante groepen te assimileren door o.a. het
'kidnappen' van kinderen door wat in NL eufemistisch als
'uithuisplaatsing door de rechter' wordt genoemd -- waarin naar ik
ergens las in Europa NL overigens 'kampioen' is.

In de US bestonden naar ik meen dergelijke projecten rond o.a.
'indianen', en recent ontstond in Canada kennelijk nog een rel rond
kinderen die op politieke gronden ('integratie' in het NL-jargon) van
hun ouders werden gescheiden. (In Zweden ging men er mogelijk ook na WW2
nog met eugenetica tegenaan, maar heb dat nooit gevolgd.)
R. Phillips
2024-04-30 15:49:11 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Generaal Flynn: “Oekraïne is een knooppunt van mensenhandel. Het is een
knooppunt voor met name kinderhandel en andere rottigheid
https://twitter.com/springfield1952/status/1784977930034024894
De russen proberen hun Oekrainse kinderroof wit te wassen. Deze trol in
Leningrad is er onderdeel van.
het varken van Breslau
2024-04-30 18:37:45 UTC
Post by R. Phillips
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Typisch gevalletje pot en ketel.
Bert(AWRvB)
2024-05-01 23:33:28 UTC
Post by R. Phillips
Post by Bert(AWRvB)
[...]
De AZOV NAZIS vermoordden kinderen in Mariupol!

In al de gebieden waar seperatisten de overheid van Ukraine verjaagd
hebben beschoot/beschiet leger Ukraine scholen, speeltuinen,
ziekenhuizen, markten enzovoort. Ukrainse scherpschutters schieten
kinderen dood die op weg zijn naar school. Mensen in de gebieden waar
het leger Ukraine was verdreven sturen/stuurden hun kinderen naar onder
andere Rusland om te voorkomen dat ze worden vermoord door Ukraine.
In gebieden waar seperatisten het leger van Ukraine hebben verjaagd,
gebruikt leger Ukraine drones om granaten in achtertuinen van huizen te
laten vallen waar kinderen spelen.

Ukraine eist al de kinderen op die in Crimea, Luhansk, Donetsk, Kherson
en Zaporizhia leven.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
PauL
2024-05-02 04:24:30 UTC
Post by Bert(AWRvB)
De AZOV NAZIS vermoordden kinderen in Mariupol!
De PUTOV NAZIS vermoordden bejaarden:

"98-jarige Oekraïense vrouw loopt 10 kilometer op pantoffels en met
wandelstok om aan de Russen te ontsnappen"

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240430_97102121