Een fijn 4 Mei!
Bert(AWRvB)
2024-05-03 21:53:53 UTC
Een fijn 4 Mei!!!

Dit mag U niet weten van de EU NAZI politici (in NEDERLAND) en wat de
Nederlandse media verzwijgt:
Conflict Rusland - Ukraine!
Iedereen in Rusland weet over de massamoorden in Ukraine die sinds 1991
plaats vinden in Ukraine door de BANDERA NAZIS.

Tussen 2014 tot 24 Februari 2022 hebben de BANDERA NAZIS ongeveer 16.000
mensen vermoord, die mensen worden Russen genoemd.

De politici in de EU en NATO landen hebben de BANDERA NAZIS in Ukraine
eind 2021 of zo toestemming gegeven om iedereen in Crimea, Luhansk,
Donetsk, Kherson en Zaporizhia te doden. Verder kregen de BANDERA NAZIS
ook toestemming om Rusland aan te vallen. De BANDERA NAZIS hebben een
paar dagen voor 24 Februari 2022 Rusland aangevallen. De BANDERA NAZIS
begonnen daarna met de moordpartijen in Crimea, Luhansk, Donetsk,
Kherson en Zaporizhia waarna Rusland 24-02-2022 ingreep!

In April 2022 heeft Ukraine een raket afgevuurd richting Rusland, naar
een dorpje, om de journalist Patrick Lancaster te doden. Die raket miste
het huis van de journalist maar richtte een ravage aan in het dorpje!!!

Het is niet uit te sluiten dat de Nederlandse politici, die zo graag de
EU NAZI en BANDERA NAZI collaborateur uithangen, ter verantwoording
worden geroepen vanwege de steun aan de BANDERA NAZIS in Ukraine!!!

Van mij mogen ze allemaal op het Binnenhof, met uitzondering van een
paar mensen, levenslange gevangenisstraf krijgen met daarbij TBS!

=====================================

De BANDERA NAZIS in Ukraine omvatten maar een heel klein deel van de
bevolking van Ukraine.

[1] De leiders van het Kremlin in Moskou in de USSR (is tegenwoordig
Rusland) hebben stukken land waar voornamelijk mensen van andere
bevolkingsgroepen wonen toegevoegd aan het bestuur die Ukraine bestuurde.

Toen Gorbatsov met instemming van het Kremlin delen van de USSR
toestemming gaf om te kiezen voor aansluiting bij Rusland of
onafhankelijk worden kozen veel burgers in Ukraine voor
onafhankelijkheid ook veel Russen.

Wat er gebeurde nadat Ukraine onafhankelijk werd was dat veel BANDERA
NAZIS voornamelijk uit Duitsland, die de Duitse nationaliteit hadden
omdat ze als NAZI in het NAZI Duitsland leger hadden gevochten en naar
Duitsland waren gevlucht terug gingen naar Ukraine, ook veel nazaten van
die BANDERA NAZIS gingen naar Ukraine. Daarna in Ukraine werd de terreur
van de BANDERA NAZIS groter (en veel mensen van andere bevolkingsgroepen
klagen er vanaf dat Ukraine onafhankelijk is over)!

Wat er dus aan de hand is is dat de BANDERA NAZIS claimen dat zij alleen
recht hebben op al het land in Ukraine (Dit klopt dus niet zie daarvoor
[1] ). De echte Ukrainers woonden vroeger veelal in wat steden en in
woestijngebieden waar de heersers geen interesse in hadden en waar de
bewoners als het ware onafhankelijk woonden maar dit veranderde toen in
die gebieden in de bodem onder andere kolen, olie, ertsen enzovoort
werden ontdekt!!!

Die woestijngebieden heten woeste landen!
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
PauL
2024-05-03 23:42:19 UTC
Post by Bert(AWRvB)
die mensen worden Russen genoemd.
Intussen kan men zich afvragen of sommige Russen
nog wel mensen kunnen genoemd worden...
Omnibus
2024-05-04 00:43:54 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
die mensen worden Russen genoemd.
Intussen kan men zich afvragen of sommige Russen
nog wel mensen kunnen genoemd worden...
Al degenen die oorlogsmisdaden begaan in elk geval niet.
Plus Poetin en zijn kliek.
All animals are equal. But some animals are more equal than others.
Sam Kafka
2024-05-04 02:18:31 UTC
Post by Omnibus
Al degenen die oorlogsmisdaden begaan in elk geval niet.
Plus Poetin en zijn kliek.
Het is een soort superambtenaar Dorknoper.
Helaas ga je daarmee geen oorlogen winnen.
Sam Kafka
het varken van Breslau
2024-05-04 07:33:23 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
die mensen worden Russen genoemd.
Intussen kan men zich afvragen of sommige Russen
nog wel mensen kunnen genoemd worden...
Ontmenselijking van de tegenstander is een bewijs dat de propaganda is
geslaagd.
"Wie sterft met het meeste geld op z'n bankrekening heeft gewonnen"
PauL
2024-05-04 09:40:21 UTC
Post by het varken van Breslau
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
die mensen worden Russen genoemd.
Intussen kan men zich afvragen of sommige Russen
nog wel mensen kunnen genoemd worden...
Ontmenselijking van de tegenstander is een
bewijs dat de propaganda is geslaagd.
Maar deze Russin kreeg berouw:

Journalist met No War-bord op Russische staats-tv doet haar verhaal:
‘We deden alles om Oekraïners te ontmenselijken’

https://www.demorgen.be/nieuws/journalist-met-no-war-bord-op-russische-staats-tv-doet-haar-verhaal-we-deden-alles-om-oekrainers-te-ontmenselijken~b5410f87/

--->
Marina Ovsjannikova werd in een klap wereldberoemd toen ze op de Russische
staatstelevisie, waar ze twintig jaar voor werkte, een bord omhooghield met
‘Stop de oorlog. Geloof de propaganda niet’. Haar leven zou nooit meer
hetzelfde zijn.
<---
het varken van Breslau
2024-05-04 10:24:13 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
De grenzeloze bereidheid van homo al-dan-niet lupus om onmiddellijk
alles te geloven wat op zijn/haar knopjes drukt verbaast me telkens weer.
"Danzig, Breslau und Stettin - sind deutsche Städte wie Berlin!"
Pandora
2024-05-04 09:11:09 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
die mensen worden Russen genoemd.
Intussen kan men zich afvragen of sommige Russen
nog wel mensen kunnen genoemd worden...
Homo homini lupus:

https://www.nrc.nl/nieuws/2024/05/01/deze-massagraven-vertellen-het-verhaal-van-de-geboorte-van-het-verschijnsel-oorlog-a4197602
R. Phillips
2024-05-04 07:18:05 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Een fijn 4 Mei!!!
Dit mag U niet weten van de EU NAZI politici (in NEDERLAND) en wat de
Als je nu eens begreep waar 4 mei over gaat dan zat je niet vast
in je trollen algoritme van Poetin. Bij mij wordt de vlag laat
vanmiddag halfstok gehesen.

Bert(AWRvB)
2024-05-04 07:42:22 UTC
Post by R. Phillips
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Voor mij ben je een EU NAZI en een BANDERA NAZI collaborateur!!!

Je hoort alleen maar dat wat je wilt horen!

Een overgrootmoeder van mij is van Joodse afkomst
(ik - moeder - vader - moeder)! Zij is ver na de Tweede Wereldoorlog
overleden.

Een andere overgrootmoeder van mij (ik - moeder - moeder - moeder) was
een zigeunerin. Haar familie heeft de oorlog overleefd dankzij NSBers.
Ik schat dat ongeveer 80 mensen van die familie de oorlog hebben
overleefd dankzij NSBers.

Ook daarom vind ik oorlog grote onzin!
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Cees Camphuis
2024-05-04 14:25:05 UTC
Post by R. Phillips
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Een zigeunerin?
Trouw niet met een negerin Bert, dan komen er kinderen die te lui zijn
om te gappen.
Kees van den Doel
2024-05-04 17:57:39 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Voor mij ben je een EU NAZI en een BANDERA NAZI collaborateur!!!
Je hoort alleen maar dat wat je wilt horen!
En wie niet horen wil moet voeden!
Post by Bert(AWRvB)
Een overgrootmoeder van mij is van Joodse afkomst
(ik - moeder - vader - moeder)! Zij is ver na de Tweede Wereldoorlog
overleden.
Aan COOVID vaccinatie?
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Vandaar het standbeeld voor de onbekende NSBer op de Damn in Amsterdamn.
Post by Bert(AWRvB)
Ook daarom vind ik oorlog grote onzin!
Precies, laten we het daarom liever over niet-onzin hebben.

Vertel eens over je experiment met 24 bigfeet op een draaimolen
(omgebouwd potten bakkers wiel) en de resulterende snijdende lijnen in
de 7e Erra Windows NT Dimensie.
Kees van den Doel
2024-05-04 17:49:17 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Programmeer F11 key om "BANDERA NAZIES" te potsen.

Bespaart vingers die voor glazen wassen zouden kunnen worden zijn gaan gebruiken.

Heldere ruiten geven heldere ged8en!
Barokino
2024-05-06 08:51:48 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Heb jij weleens van Stalin's collectieve landbouw gehoord? Dat kostte
meer Oekrainers het leven dan oekrainers de russen zouden hebben aangedaan.
Bert(AWRvB)
2024-05-06 10:38:59 UTC
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Je vergeet dat Ukrainers vanaf ongeveer 1850 tot 1914 of zo honderden
duizenden mensen uit Ukraine hebben geterroriseerd, weg gejaagd en
vermoord. Verder is de Holodomor opgeblazen vanwege propaganda. Dat
terroriseren, verjagen en vermoorden van anderen is nooit opgehouden
door Ukrainers.

Die geweldadige Ukrainers zijn Vikingen uit Noorwegen, Zweden,
Denemarken en omgeving die rond 800 of zo zijn gaan leven in Ukraine en
omgeving. Ze vereren nog steeds de Vikinggoden.

Als gevolg van uitvindingen bleef de voedselproductie achter bij de
groei van de bevolking. Dit gebeurt steeds overal op de wereld.

Tijdens de Holodomor was er ook een crisis in de USA met ook veel doden.

Op YouTube zijn documentaires te vinden van hongersnoden als gevolg van
een te grote groei van de bevolking en te weinig verbouwen van voedsel.
Deze cyclussen gebeuren al duizenden jaren!

De herrie over de Holodomor is niets anders dan propaganda.

Cees Camphuis
Geschiedvervalsing, zo kennen we linx weer.
Bert(AWRvB)
2024-05-06 11:56:20 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Die terreur in Ukraine vanaf ongeveer 1850 was voornamelijk tegen Joden
en veel van die Joden vluchtten naar de USA!

Dus waar is er sprake van geschiedvervalsing???
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Cees Camphuis
2024-05-06 14:57:13 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Iemand die de Holodomor ontkent is een linxe idioot:

https://www.wikiwand.com/nl/Holodomor
Henk
2024-05-06 15:52:40 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Cees Camphuis
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Volgens veel landen waaronder ook Nederland was de Holodomor een daad
van genocide op de Oekraieners.

Ontkennen van de Holocaust is verboden.
Gelukkig voor Bert is het ontkennen van de Oekraiense Holocaust niet
verboden...
Stop de omvolking
Bert(AWRvB)
2024-05-06 16:42:38 UTC
Post by Henk
Post by Cees Camphuis
Post by Cees Camphuis
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Jullie gebruiken alles als excuus om de BANDERA NAZIS in Ukraine te
steunen.

De Holodomor wordt opgeblazen en er worden foto's uit Ukraine gebruikt,
als bewijs voor de Holodomor, die niets met de Holodomor te maken hebben.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Cees Camphuis
2024-05-06 17:08:31 UTC
Post by Henk
Post by Cees Camphuis
Post by Cees Camphuis
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Typisch linx.
Eerst ontkennen dat de Holodomor überhaupt heeft plaatsgevonden en als
het lastig wordt de Holodomor proberen weg te relativeren. Ten koste van
miljoenen dode mensen.
Echt ziek linx ten voeten uit.
Bert(AWRvB)
2024-05-07 12:50:54 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Henk
Post by Cees Camphuis
Post by Cees Camphuis
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Je leest niet wat er staat!

Bronnen opzoeken en bronnen met elkaar vergelijken!

Er is een Amerikaanse journalist geweest die heeft zitten rommelen met
de geschiedenis waarbij ook de Holodomor gebruikt is als propaganda!
Politici in Ukraine maken dankbaar gebruik van zijn schrijven net zoals
politici in de EU in Brussel.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Cees Camphuis
politici in de EU in Brussel.
Pandora
2024-05-07 14:03:21 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Henk
Post by Cees Camphuis
Post by Cees Camphuis
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Het was geen Amerikaan, maar de Welshe journalist Gareth Jones die begin
jaren '30 de Holodomor voor het eerst onder de aandacht van het Westen
bracht.

Bepaald geen rommelaar:

"He had a passion for finding out what was happening in foreign lands
wherever there was trouble, and in pursuit of his investigations he
shrank from no risk. ...Nothing escaped his observation, and he allowed
no obstacle to turn from his course when he thought that there was some
fact, which he could obtain. He had the almost unfailing knack of
getting at things that mattered."

https://en.wikipedia.org/wiki/Gareth_Jones_(journalist)
Cees Camphuis
2024-05-07 14:38:04 UTC
Post by Pandora
Post by Cees Camphuis
Post by Henk
Post by Cees Camphuis
Post by Cees Camphuis
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Hahaha, je kunt net zo goed tegen een islamist zeggen dat allah niet
bestaat.
Kees van den Doel
2024-05-07 17:04:36 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Post by Bert(AWRvB)
Een fijn 4 Mei!!!
Heel fijn.
Post by Bert(AWRvB)
Je leest niet wat er staat!
Toch wel, ik laat mijn vierpotige hond regelmatig uit!
Post by Bert(AWRvB)
Bronnen opzoeken en bronnen met elkaar vergelijken!
OK, maak maar eens een youtube video van jouw bron. Ik ben nu net een
grote mug koffie aan het op te drinken om deze zin maar eens ont te
sporen, en mijn bron zal alras rijkelijk vloeien in het kleinste
kamertje, en zal dat in Hi-Def video met surround sound documenteren
opdat de vergelijking van de bronnen geen afrondings fouten ingeslopen
krijgt geworden.

Bel jij Gerard 't Hooft even uit zijn bed om 3 uur sn8s om hem te
ronselen als onpartijdige schijt rechter?
Komt van "Hallo Domoor" dus dan weet je't wel.
Omnibus
2024-05-06 17:05:24 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Cees Camphuis
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Bert(AWRvB) kraamt eindeloos totale waanzin uit,
waar het verspilde moeite van is om te reageren.
All animals are equal. But some animals are more equal than others.
Cees Camphuis
En is dat met Kafka, 51, joh, dolf en andere idioten anders dan?
Omnibus
2024-05-06 17:43:06 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Omnibus
Post by Cees Camphuis
Post by Cees Camphuis
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Ze hebben wel allemaal hun specialiteit.
Hetgeen geen compliment is. Integendeel.
All animals are equal. But some animals are more equal than others.
Sam Kafka
2024-05-06 21:09:40 UTC
Post by Cees Camphuis
En is dat met Kafka, 51, joh, dolf en andere idioten anders dan?
Beetje pathetisch vind ik dit eerlijk gezegd wel. Held op sokken Kramphuis
zegt mij niet te lezen, maar gooit desalniettemin wel zo nu en dan wel een
klein stinkbommetje naar mij over de rand van zijn loopgraafje.

Niet alleen maniakaal bezeten van Linx, maar ook nog eens een ellendige
lafaard.

Padvinder Kramphuis, ik zeg u dit: BAH! DRIEWERF DIKKE BAH !!!
Sam Kafka
B.Aron
2024-05-06 23:31:22 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Cees Camphuis
[...]
<Q>

Heb je weer een scheetje Samuel en een plasje, aandachtshoer.
B.Aron
Kees van den Doel
2024-05-06 15:58:28 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Als gevolg van uitvindingen bleef de voedselproductie achter bij de
groei van de bevolking. Dit gebeurt steeds overal op de wereld.
Bert heeft gelijk.

Je kunt dat nu duidelijk zien in Afrika. Daar vinden ze veel uit en
daarom gaat de voedsel productie omlaag. Daar zijn zat fotoos van,
gemaakt door apen in de natuur.

In de Ukraine was het moeilijker te bewijzen omdat er geen apen in de
natuur leven daar, en er dus niet foto wordt gegraveerd.
PauL
2024-05-06 19:28:35 UTC
Post by Bert(AWRvB)
De herrie over de Holodomor is niets anders dan propaganda.
Ja, het was toen ook al de schuld van anderen:

--->
Stalin gaf de koelakken (rijke boeren, Russisch voor 'met dichte vuist') de
schuld van de voedseltekorten en beschuldigde hen ervan onder
kapitalistische invloed het verzet te organiseren. Alle boeren die nog
langer weigerden, moesten worden gedood, geïnterneerd in werkkampen
(goelags) of gedeporteerd naar afgelegen gebieden. In werkelijkheid echter
werd de term koelak gebruikt voor iedereen die zich tegen de
collectivisatie verzette, waaronder boeren die allesbehalve rijk waren.

Historici zijn het er meestal over eens dat de gedwongen samenvoeging van
landbouwbedrijven voor een groot deel verantwoordelijk was voor grote
hongersnoden, die leidden tot de dood van 5 miljoen mensen in 1932 en 1933,
terwijl de Sovjet-Unie tegelijkertijd miljoenen tonnen graan aan het
buitenland bleef verkopen.
<---

https://nl.wikipedia.org/wiki/Collectivisatie_in_de_Sovjet-Unie

Tegenwoordig is het de schuld van buitenlandse agenten,
Biden's admin, de NAVO of Wall Street.
het varken van Breslau
2024-05-07 09:03:59 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Is er een verschil tussen het moedwillig ombrengen van mensen en het
laten omkomen van mensen door grote fouten in de politiek?
--
"The trouble with having an open mind, of course, is that people will
insist on coming along and trying to put things in it. (Terry Pratchett)"
PauL
2024-05-07 09:50:05 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Voor Stalin maakte dat weinig verschil:

--->
Met name berucht in Stalins 25-jarige dictatoriale optreden, waren de jaren
van de Grote Zuivering. In deze jaren schakelde de paranoïde Jozef Stalin –
met behulp van de geheime veiligheidsdienst NKVD – tienduizenden
officieren, hoge partijbonzen en voormalige ‘vrienden’ uit via
showprocessen en executies. Daarna werden deze Stalin-slachtoffers ook uit
de geschiedenis gewist door de foto’s waarop ze stonden te ‘retoucheren’
(‘bewerken’) en zelfs door geschiedenisboeken aan te passen.
<---

https://historiek.net/jozef-stalin-1878-1953/60611/

De appel valt niet ver van de boom...
het varken van Breslau
2024-05-07 11:25:16 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Ik vraag het niet aan Stalin, maar aan jou.
--
"'Why not alter the habits of a lifetime and speak with candour?'
asked Shimrod.
Vance)"
PauL
2024-05-07 12:07:09 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Natuurlijk is er een verschil. Je heb schuldig verzuim, doodslag en
moord (met voorbedachte rade) Maar in Rusland heb je ook nog iets met
'roulette". Dan heb je gewoon pech als je het vrijwillig deed.
Kennelijk werden in de negentiende eeuw gevangenen gedwongen
het te spelen, terwijl de bewakers wedden over de uitkomst.
het varken van Breslau
2024-05-07 12:27:13 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Blablabla, je hebt geen antwoord.
--
"There are a terrible lot of lies going about the world, and the worst
of it is that half of them are true."
PauL
2024-05-08 02:27:24 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Het is aartsmoeilijk om schoothondjes van P. voldoening te geven.
Misschien heb je iets aan de stormy bedgeheimen van Trump?
het varken van Breslau
2024-05-08 07:25:57 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Truc 7: gauw over iets anders beginnen er dat helemaal niets mee te
maken heeft.
--
"Notice this rent in my garment; I am at a loss to explain its
presence! I am even more puzzled by the existence of the universe.
(Janck Vance)"
PauL
2024-05-08 12:27:22 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Mijn *toereikend* antwoord: "Natuurlijk is er een verschil..."
vond je geen antwoord omdat je geen tegenantwoord meer had.
Dan probeert een mens al eens iets anders.
het varken van Breslau
2024-05-08 15:24:46 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Ik vond het antwoord niet toereikend omdat het uit wartaal bestond.

Als ik vraag: 'is dit rood of wit', is het antwoord "natuurlijk bestaan
rood en wit" ontoereikend. Een uitweiding over Russische Roulette als
"bewijs" is al evenmin ter zake.
Vance)"
Cees Camphuis
Hari die antwoordt zonder 'n vraagteken!
Jos Bergervoet
2024-05-08 18:07:16 UTC
Post by het varken van Breslau
Varken
PauL
V >>>>>>> P
Post by Bert(AWRvB)
De herrie over de Holodomor is niets anders dan propaganda.
Post by het varken van Breslau
Als ik vraag: 'is dit rood of wit', is het antwoord "natuurlijk bestaan
rood en wit" ontoereikend.
"Ja" en "Nee" zijn dan de twee mogelijke antwoorden. Al het
andere is gedraai...

(Zoals altijd weer een erg leerzame discussie!)
Jos
PauL
2024-05-09 04:59:07 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Amai, ik zette speciaal tussen haakjes dat moord met voorbedachte
rade is en je geraakt er nog niet aan uit!
Post by het varken van Breslau
Als ik vraag: 'is dit rood of wit', is het antwoord "natuurlijk bestaan
rood en wit" ontoereikend.
Je vroeg naar een verschil en ja:
Er is ook een verschil tussen wit en rood
Post by het varken van Breslau
Een uitweiding over Russische Roulette als
"bewijs" is al evenmin ter zake.
Er is ook een verschil tussen een revolver met 1 kogel in de
trommel en revolvers met een volle of lege trommel.
Blijven oefenen, blijven oefenen!
Barokino
2024-05-07 17:53:09 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Vraag het eens aan de chinezen. Die hebben er ervaring mee o.a. door de
Grote Sprong Voorwaarts van Mao. Tussen de 80- en 120miljoen doden.
Cees Camphuis
Mao blijft idd wel de kampioen op linx.
het varken van Breslau
(Janck Vance)"
Cees Camphuis
2024-05-07 18:02:21 UTC
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Hahaha, Hari kan de waarheid weer 's niet aan.
Typisch linx.
Barokino
2024-05-07 17:49:05 UTC
Post by Barokino
Post by Bert(AWRvB)
[...]
je lult uit Poetins nek
Cees Camphuis
2024-05-09 17:16:41 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Een fijn 4 Mei!!!
Die woestijngebieden heten woeste landen!
Zeg dat wel:
https://x.com/widtvoet/status/1788572707468034512