Adolf Hitler gebruikte dezelfde methode van uitroeien van zijn tegenstanders als dat de USA deed met het uitmoorden van natives (indianen) in de USA.
Bert(AWRvB)
2019-07-03 19:13:41 UTC
Adolf Hitler gebruikte dezelfde methode van uitroeien van zijn
tegenstanders als dat de USA deed met het uitmoorden van natives
(indianen) in de USA.

(Dit is onder andere te zien op kanalen van Ziggo
[16,17,18,28,122,123,132,202,203,204])

De vergelijking die ik maak heb ik nog niet gezien.

De laatste jaren wordt steeds meer duidelijk over wat er is gebeurd met
natives (indianen) in de USA toen na het bezoek van Columbus aan Amerika
er mensen naar het continent Amerika emigreerden.
Natives zijn op grote schaal uitgemoord en ook door het USA leger.

De rassenleer die Adolf Hitler gebruikte komt uit boeken die in de USA
zijn geschreven. Bij vergelijking van de manier waarop natives in de USA
werden uitgemoord en de manier waarop Hitler de Russen, Joden, zigeuners
(Roma/Sinti) en anderen behandelde en uitmoordde blijkt dat bijna
precies hetzelfde systeem werd gebruikt en de uitzondering was dat
Hitler mensen ook vergastte. Hitler heeft blijkbaar ook boeken/rapporten
enz gelezen over hoe de USA overheid met natives omging.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Het Varken van Danzig
2019-07-03 19:41:13 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Ja, en?

Schurkachtigheid is niet het geboorterecht van Duitsers, Amerikanen,
Joden of Arabieren. Of Jappen. Of Russen. Of, nou ja, noem maar een
clubje waar we mot mee hebben gehad.
Danzig, Breslau und Stettin – sind deutsche Städte wie Berlin!
Het Varken van Danzig

Nobody
En, vergastte hij ze op een heerlijk feestmaal?
Nobody
Jos Bergervoet
2019-07-03 20:46:21 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Adolf Hitler gebruikte dezelfde methode van uitroeien van zijn
tegenstanders als dat de USA deed met het uitmoorden van natives
(indianen) in de USA.
Is dat zo? Had hij ook cowboys die met lasso's en colt 45' revolvers
de Joden opjoegen en vermoordden?

Je ziet dat wel vaker, dat zo'n zelfde methode vaker gebruikt wordt..
Jos
Jos Bergervoet